Judith Uyterlinde - De vrouw die zegt dat ze mijn moeder is. NL Ebook. DMT

seeders: 1
leechers: 1
Added on November 18, 2014 by ipod020in Books > Ebooks
Torrent verified.



Judith Uyterlinde - De vrouw die zegt dat ze mijn moeder is. NL Ebook. DMT (Size: 905.89 KB)
 De Vrouw Die Zegt Dat Ze Mijn Moeder Is - Uyterlinde, Judith.epub761.67 KB
 DMT NFO, Read before Playing.txt1.64 KB
 dmt4.png78.32 KB
 jojo.png64.26 KB


Description

Judith Uyterlinde - De vrouw die zegt dat ze mijn moeder is. NL Ebook. DMT



Auteur: Judith Uyterlinde
Pagina's: 178
Taal: Dutch/Nederlands
Uitgever: Ambo|Anthos
Jaar van uitgifte: 2011
Genre: Roman

Samenvating

Wanneer Judith besluit een kind te adopteren, brengt dat belangrijke vragen met zich mee over gelijkenis, genen en afkomst. Terwijl ze zich
voorbereidt op het moederschap, hangt het leven van haar eigen moeder ineens aan een zijden draadje. De avond voor haar ziekenhuisopname
geeft zij Judith een doosje met brieven uit de Tweede Wereldoorlog van haar eigen moeder, Bep Bloemendal. Achter deze brieven gaat een
dramatisch verhaal schuil. Judith realiseert zich hoe weinig ze van haar familiegescheidenis weet. Ze besluit de familieleden die de oorlog
hebben meegemaakt te vragen naar hun herinneringen. Uit hun verhalen doemt een wonderlijke parallel op: in de familie hebben kinderen
al generaties lang hun moeder verloren. Ze werden opgevangen door grootouders en tantes tot er een nieuwe vrouw opdook die zich
hun moeder noemde. Met de adoptie van haar kind blijkt Judith aan te sluiten bij een lange familietraditie..

Met dank aan de originele poster !!


Deze review wordt u aangeboden door




Sharing Widget


Download torrent
905.89 KB
seeders:1
leechers:1
Judith Uyterlinde - De vrouw die zegt dat ze mijn moeder is. NL Ebook. DMT